Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.

Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie.

Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00

 

Skargi i wnioski składać można:

  • drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
    Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Malni,
    Malnia, ul. Podgórna 3,
    47-316 Malnia
  • pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • ustnie w sekretariacie szkoły.

 

Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy szkoły.

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Malni przyjmuje interesantów w dniach i godzinach pracy szkoły po wcześniejszym umówieniu się poprzez pocztę elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez dziennik elektroniczny.

 

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 01 kwiecień 2019 21:58 Mirek
Artykuł został zmieniony. wtorek, 02 kwiecień 2019 20:48 Mirek
Artykuł został zmieniony. wtorek, 26 listopad 2024 14:33 Aleksandra Sowada
Artykuł został zmieniony. wtorek, 26 listopad 2024 14:36 Aleksandra Sowada