Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.

Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.

Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00

Skargi i wnioski składać można:

  • drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
    Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Malni,
    Malnia, ul. Podgórna 3,
    47-316 Górażdże

  • telefonicznie lub faksem - numer: 77 4671 948

  • pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy Szkoły

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Malni przyjmuje interesantów w dniach i godzinach pracy Szkoły.

Informację o sprawach załatwianych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Malni oraz zapytanie o stan załatwienia danej sprawy można kierować do poszczególnych pracowników Szkoły korzystając z numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z KPA

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 01 kwiecień 2019 21:58 Mirek
Artykuł został zmieniony. wtorek, 02 kwiecień 2019 20:48 Mirek