Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.
Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową.
Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00
Skargi i wnioski składać można:
- drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Malni,
Malnia, ul. Podgórna 3,
47-316 Górażdże - telefonicznie lub faksem - numer: 77 4671 948
- pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy Szkoły
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Malni przyjmuje interesantów w dniach i godzinach pracy Szkoły.
Informację o sprawach załatwianych w Publicznej Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Malni oraz zapytanie o stan załatwienia danej sprawy można kierować do poszczególnych pracowników Szkoły korzystając z numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z KPA