Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.
Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie.
Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00
Skargi i wnioski składać można:
- drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Malni,
Malnia, ul. Podgórna 3,
47-316 Malnia - pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- ustnie w sekretariacie szkoły.
Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy szkoły.
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Malni przyjmuje interesantów w dniach i godzinach pracy szkoły po wcześniejszym umówieniu się poprzez pocztę elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez dziennik elektroniczny.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.