Tryb załatwiania spraw

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. nr 98 poz. 1071 z późn. zm.). Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W tym dziale znajdują się wyjątki z tych przepisów oraz inne ogólne informacje o trybie załatwiania spraw w Przykładowej Instytucji.

Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma.

Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub elektronicznie.

Godziny urzędowania sekretariatu: od poniedziałku do piątku: 7:00-15:00

 

Skargi i wnioski składać można:

  • drogą korespondencyjną, kierując skargę lub wniosek na adres:
    Publiczna Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Malni,
    Malnia, ul. Podgórna 3,
    47-316 Malnia
  • pocztą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • ustnie w sekretariacie szkoły.

 

Sprawy uczniów i rodziców załatwiane są w dniach pracy szkoły.

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Malni przyjmuje interesantów w dniach i godzinach pracy szkoły po wcześniejszym umówieniu się poprzez pocztę elektroniczną Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez dziennik elektroniczny.

 

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.