Tegoroczne zimowisko spędziliśmy w iście zimowym klimacie. Już pierwszego dnia odwiedziliśmy zimną ale jakże magiczną krainę wiecznego lądu- Grenlandię. Zapoznaliśmy się z fauną i florą największej wyspy świata. Robiliśmy także zimowe koktajle oraz bransoletki przyjaźni. Drugiego dnia zagraliśmy w grę terenową -podchody z zagadkami. Po powrocie do szkoły zbudowaliśmy nietypowe igloo z balonów. Najwięcej atrakcji czekało na nas trzeciego dnia. Dzień ten rozpoczęliśmy od świetnej zabawy na lodowisku. Kolejna atrakcją było zwiedzanie 700 letniej Wieży Piastowskiej. Aby dotrzeć na szczyt musieliśmy pokonać 163 schody. Po takim wysiłku przyszedł czas na przepyszne naleśniki. Z pełnymi brzuchami udaliśmy się na seans filmowy- „Zadziwiający kot Maurycy”. Duża atrakcją dla dzieci był sam dojazd i powrót z wycieczki, gdyż jechaliśmy pociągiem. Dla niektórych była to pierwsza podróż pociągiem. Ostatni dzień rozpoczęliśmy od gier i zabaw stolikowych. Następnie wybraliśmy się na pływalnię do Gogolina by aktywnie spędzić ten ostatni dzień. Na zakończenie ferii na dzieci czekała pizza oraz małe upominki. Dziękujemy Wszystkim za cudownie spędzony czas.